مرکز نوآوری بهسازان فردا با حضور هدفمند در نمایشگاه اینوتکس ضمن ارایه دستاورهای خود تلاش دارد برای تکمیل زنجیره ارزش بانک ملت به جذب بهترین نوآوران و ایدهها بپردازد.
آکادمی ملی انفورماتیک به عنوان اولین بازوی علمی، پژوهشی و نوآوری در صنعت بانکی با هدف تامین و تربیت نیروی متخصص در حوزه فناوری های نوین بانکی آغاز به کار کرد.
رئیس نظام صنفی استان تهران گفت: بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» آغاز به کار میکند تا مجموعههای استارتاپی و شرکتهای فعال در این حوزه در کنار یکدیگر حضور داشته باشند و به ...
آژانس تبلیغات دیجیتال تپسل در قراردادی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان، مجری انحصاری تبلیغات در پلتفرم شیپور شد. به نظر میرسد با امضای چنین قراردادی قرار است فاصله معنادار بودجه تبلیغات دیجیتال و تبلیغات آفلاین کاهش ...
معاون خدمات شرکت شاپرک گفت: پات لایف نخستین اپلیکیشن مجموعه پرداخت است که توانست درقالب یک نرم افزار، تاییدیه لازم را برای پرداخت های غیر تماسی NFC کسب کند و از این بابت یکی از ماموریت های ویژه بانک مرکزی به خوبی ...
هر چند درآمد تبلیغاتی گوگل ضعیف شده و این شرکت را به سمت سخت افزار کشانده اما این امر مانع آن نشده است که مبلغ ۹ رقمی برای یک استارتاپ فعال در زمینه ساخت آواتار هزینه نکند.
امیر حسین داودیان، معاون بانکداری شرکتی بانک تجارت در مصاحبه با عصر هشت با بیان اینکه بانک تجارت در بانکداری شخصی دو استراتژی اصلی را دنبال میکند، گفت: استراتژی اولgo digital در حوزه بانکداری خرد و ارائه خدمات ...
بر اساس گزارش فروردین ماه شاپرک، در شاخص سهم مبلغی شرکت “پرداخت الکترونیک سامان” رتبه اول را کسب کرد. بهترین عملکرد از منظر نسبت خطای پذیرندگی به شرکت امیدپی تعلق پیدا کرد. سهم بازار کارتخوان فروشگاهی در شرکت پرداخت ...